miercuri, 20 iulie 2011

DHS Corvin MTB Maraton 16 iulie !!!

     A trecut si acest concurs ...Chiar pot spune ca a fost unul dintre cele mai frumoase concursuri la care am participat . Cu toate ca distanta a fost putin cam mare Predeal-Hunedoara... dar nimic nu a reusit sa ma opreasca sa ajung .


A fost un traseu destul de tehnic; ma refer la cateva coborari cu adevarat spectaculoase. Nu a fost tocmai concursul meu, iar cand spun asta, ma refer la faptul ca nu am mers tocmai cum mi-am propus. Inca de pe la jumatatea traseului m-am simtit destul de rau si abia am reusit sa ma tarasc pana la ultimul punct de control.Nu sunt deloc obisnuita cu caldurile de acolo; iar lucrul acesta s-a resimtit destul de mult. Pe putin cred ca am baut 5 l de apa in acea zi... dar cu toate astea am reusit sa termin si aceasta proba, clasandu-ma pe locul 2 la categoria 14 - 25 de ani si pe locul 4 la general fete.


Tunelul de 800 m  care a trebuit sa-l parcurgem pe racoare, a fost cu adevarat genial ! Cu toate ca am pierdut foarte mult timp in el si am dat cu capul de perete; incercand singura sa-l parcurg pe basbaite; chiar a fost frumos.

        Cand ai o echipa asa frumoasa;chiar uiti de emotii si abia astepti urmatorul concurs ca sa va intalniti !!!

                    DHS Tibiscus team  locul I pe echipe




     2 saptamani concediu; dupa care ne vom revedea la vestitul maraton :


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu