miercuri, 6 iulie 2011

Maraton Baia Mare !!! 3 iulie

      Pana m-am chinuit 2 zile sa gasesc pe cineva cu o masina,care sa vina cu mine 550 de km pana la Baia Mare,respectiv Poiana Izvoarelor ( unde s-a tinut concursul );pot spune ca a fost destul de tensionant...Dar datorita lui Maus,care a fost dragut si de data aceasta;am ajuns si la acest concurs.
       Ma asteptam sa facem mai mult cu masina,dar cu un sofer ca Mausik..chiar pot spune ca am ajuns repede ( bine,facand vreo 7 ore )...Dar daca mergeam cu trenul faceam 12 h pana in Baia Mare si de acolo trebuia sa mai merg inca 35 de km pana la start pe bicicleta.( Deci Maus,chiar trebuie sa-ti dau pizza aia !!! )

       Am vazut care este secretul lui Maus de merge asa de bine :)) dupa ce stai cu o seara inaintea concursului, treaz pana la ora 2 si bei bere uitandu-te la seriale horror..chiar mergi bine :)) am vazut ca a functionat si la mine :d
A doua zi ne-am trezit si am inceput sa ne pregatim de concurs...Afara era un frig si batea un vant,de nu-ti venea sa iesi din casa si sa participi la niciun concurs.


        Startul s-a dat la ora 10 fix,nu au fost foarte multi participanti..dar cei care au fost,pot spune ca au fost destul de binisor pregatiti.
Mi-a parut rau dupa concurs ca nu m-am bagat la tura de 50 km si ca am preferat sa fac tura scurta de 30 km,pe un drum forestier care credeam ca nu are sa se mai termine.Dar cu toate astea,la sfarsit am fost placut surprinsa sa vad ca am reusit ceea ce-mi propusesem si anume sa scot sub 2 h..fapt si facut am scos 1:55 h ; terminand pe I la general la fete si la categorie tot pe locul I .



         La premiere,am avut iar neplacerea de a mi se incurca clasamentul si de a premia pe alta fata in locul meu :(...Cred ca incepe sa devina ceva obisnuit;deoarece de la inceputul acestui sezon patesc la cate un concurs asa. Neplacerea a fost ca si colegul meu Cata,a patit exact la fel ca mine.Dupa ce am fost si le-am explicat organizatoriilor ca au gresit clasamentele;ca sa ne inchida gura ne-au premiat pe amandoi la sfarsit...

                    Si asa am plecat amandoi dezamagiti . . .


   Weekendul acesta,va fi unul destul de solicitant si asta din cauza ca voi avea 2 concursuri !!!

                               Sambata voi participa la triatlonul :


  Iar duminica ma asteapta :

 

2 comentarii: