miercuri, 13 iulie 2011

Surmont Mtb Challenge !!! 10 iulie

     Imediat dupa ce s-a terminat premierea la triathlonul Bioeel; am plecat in graba spre locul unde eram cazati; ca sa-mi fac bagajele. Stiam ca trebuiau sa soseasca intr-o clipa colegii mei de club :Gil si Cata; carora le sunt recunoscatoare ca au ocolit jumatate din tara si asta doar ca sa vina sa ma ia pe mine cu masina din Tg Mures.


Dupa 3 h de mers cu masina, am ajuns in Brasov. Puteam merge sa inoptez acasa,deoarece din Brasov pana in Predeal mai sunt doar 26 km...dar am preferat sa nu-mi abandonez colegii si sa dorm cu ei intr-o sala imensa de escalada.
Dupa ce ne-am plimbat prin Brasov pana pe la 12:30; ne-am horatat sa mergem si noi sa ne culcam, ca a 2-a zi aveam concurs. Ghinionul meu a fost ca aveam hainele de concurs pline de namol si in alt echipament nu aveam voie sa particip.Asa ca am stat pana pe la 3, gasind o solutie de a-mi usca hainele...Am reusit sa dorm pana pe la 6:30; dupa care am inceput sa ne echipam si sa ne pregatim sa plecam in Azuga; locul unde avea sa se tina concursul.



     Incepea sa se simta oboseala acumulata si noptile nedormite.
Mi-am preluat nr de concurs si am plecat sa-mi caut ceva de mancare...M-am multumit si cu cativa cartofi prajiti pe care i-am gasit (nu mananc eu deobicei inaintea unui concurs asa ceva; dar la foamea pe care o aveam au fost bine veniti si aia )

     Startul pentru proba mea s-a dat la 11:30; nu aveam niciun stres deoarece cunosteam traseul ca in palma.Singurul lucru pentru care imi era pot spune frica,a fost acela de a nu mi se face rau si de a nu abandona ( lucru ce mi s-a mai intamplat cand am facut tot asa 2 concursuri, unul dupa altul )
La start nu am stat tocmai in fata, asa cum obisnuiesc de fel...iar lucrul acesta m-a dezavantajat deoarece au cazut cateva persoane in fata mea si am pierdut timp.

     Stiam ca traseul este de viteza, iar daca reusesc sa ma mentin cat mai in fata in primii 14 km ...dupa nu voi mai avea nici o problema. Am fost placut surprinsa, sa vad ca exista cateva persoane pe marginea; care ma cunosc si care imi fac galerie.
Am reusit sa-mi mentin o viteza constanta si asa am depasit foarte multi barbati; inca nu stiam daca sunt prima fata, sau nu ... dar cu gandul : ca daca voi continua la fel de constant, voi avea toate sansele sa le depasesc pe fetele din fata mea, am reusit sa continui...Eram prima,nu mai era nici o fata in fata mea, dar gandurile mele nu-mi dadeau pace asa ca nu m-am oprit la singurul punct de alimentare de pe traseu.
Dupa calculele mele,pana la finish mai erau doar 1000 m asa ca am bagat si mai tare. M-am intrecut cu 4 baieti,din care doar 1 a reusit sa ma intreaca cu vreo 3 m inainte de sosire ( m-am ofticat foarte tare, dar cu toate astea am fost sa-l felicit )
     Am reusit sa scot 1:08 h; clasandu-ma pe locul 1 la general fete si tot locul 1 la categorie...Am fost foarte placut surprinsa sa vad ca am scos timpul acesta cu genunchiul meu bulit si cu toata oboseala acumulata !!!



Pana atunci, ne revedem in weekend la DHS CORVIN !!! un concurs care-si merita toata osteneala...

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu